Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2010. július 21., szerda



Pár hete részt vettem egy játékban. Egy igazi ,,tegolaváros" elkészítésénél vállaltam rész szereplést.A város Tegolia, hála a sok alkotó kéznek megépült, és egy kiállítás keretében látható is Soroksáron a műv.házban.Az én munkám a domb tetején látható templom., de mindenképpen érdemes ellátogatni ahhoz hogy a sok apró pici részlettel elkészült házakat megcsodálhassátok. Pékség,piac,hentes,pizzéria, utcák, házak, szőlős pince...millió mütyür részlet ami igazán visszaadja az olasz feelinget.
Gyerekekkel, barátokkal jó kis program.

4 megjegyzés:

ancsapancsa írta...

Jézusom!
Pont egy olyan képet raksz be, amin rajta vagyok? :-D

Nagyon klassz a templomod, ugye a kép tanusága szerint le sem tagadhatom, hogy volt szerencsém a személyes találkozáshoz. A munkáid egytől egyig nagyon szépek, miért pont ez lógna ki a sorból?

Tibandi country álmai írta...

Mert a templom is rajta van:)
Köszönöm!!!

micuska írta...

Jaj, de érdekes egybeesés! Most láttalak először a horgo-blogban és elnéztem feléd. Van nekem egy mániám, korábbi, mint a horgolás: ez a tegolázás. Még a tavaly júliusi Praktikában ismerkedtem meg vele és azóta szerelem, (csak elég drága játék), azóta mindig kószálok a neten ilyen ügyben és néhány hete akadtam rá a Tegoliás weboldalra. Ott láttam a gyönyörű várost és mindig készülök megtekinteni, csak be ne zárjon addigra.

Tibandi country álmai írta...

Úgy tudom még augusztus végéig meglesz a kiállítás.a szervezője nagyon klassz csaj, hívd fel nyugodtan ez ügyben.A tegola nekem is nagy szenvedély, akár hetente készítenék újat ha lenne hová:)