Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2010. október 8., péntek

Őszi dekoráció



Ez az ajtókoszorú igazán költségkímélő megoldás, hiszen csak az összeszedett őszi termések, levelek kellenek hozzá, és egy koszorú alap.Egy jó hétvégi kirándulás alkalmával össze is szedhetjük a hozzávalókat.Szárított falevél, gesztenye dió, mogyoró bogyós termések bármi jó.Rakhatunk bele, mini cserepeket , fadarabokat, szárított gyümölcsöket is akár.
Alapnak szalmakoszorút használtam, megoldható hungarocell alappal is, de ha már termések, maradjunk a természetes alapanyagnál. A körből kivágtam alul éles késsel egy 15 cm-s darabot,így kaptam a patkó formát ez a darabka bármilyen kis dekorációhoz felhasználható nem kell kidobni.Ragasztópisztoly beélesítve gesztenye, dió, mogyoró...kéznél, falevelek egy csomóba.Indulhat a munka.Én csak gesztenyét és levelet használtam, jó szorosan egymás mellé nyomkodtam őket váltakozva.A levelek szinte körül ölelik a gesztenyéket.Teljesen körbe raktam a koszorúmat a hátulján annyi helyet hagytam ki hogy fel tudjon feküdni az ajtóra.Amikor ezzel készen vagyunk az alsó díszítés a maradék száraz ágakból, kukorica levélből, bogyós ágakból áll, ezeket csak beleszúrtam a szalma alapba.Készen is vagyunk, már csak a dicséreteket kell bezsebelnünk.

3 megjegyzés:

Erika írta...

Nagyon tetszik! hangulatos!

Luca írta...

Nagyon ötletes! És fantasztikus jól néz ki!

Tibandi country álmai írta...

Lucám éppen te vagy látogatóba? Látom a térképen:))