Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2010. november 3., szerda

Egy korcsolya utóélete


Egy kedves barátnőm padlásán porosodott ez a jobb időket látott korcsolya. Megkaptam, hátha új életet lehelek bele.A fantáziámat megmozgatta,napok óta töröm a fejem milyen színe legyen, milyen mintát fessek rá, milyen stílusban? Ma ebéd közben egyszer csak bevillant az ötlet, vintage stílust kap, de festve! Megpróbálom a vintage jegyeit visszaadni, de kizárólag festékkel.Hogy mit jelent számomra a vintage? Csajos, romantikus,csipkés gyöngyös,csíkos, pöttyös,bézs fehér, arany, rózsaszín, rozsdás, aluminium, üveg... régi vagy annak látszó tárgyakat, tisztaságot, naivitást. Most megpróbálok egy kis romantikát varázsolni ebbe a rozsdás koriba.
Tarsatok velem a játékban.

6 megjegyzés:

Gabryella írta...

Tyű! Alig várom :-) És az ötlet jó! :-)

ancsapancsa írta...

Kíváncsian várm, hogy mit hozol ki belőle!
Leutánozni nem fogom az ötletet, mert egyrészt nekünk hoki koriaink vannak, másrészt nálunk olyan igénybevételnek vannak kitéve, hogy az már nem hozható helyre semmilyen festékkel. :-)

ancsapancsa írta...

Gabi! úgy látom egyszerre voltunk itt! :-))

Luca írta...

Na, ez izgisnek tűnik. Azt hiszem nekem is van egy ilyen korim, ha még nem vittem el a használt boltba. Szinte vadi új(eltegyem a következőnek?)

Tibandi country álmai írta...

:)hááát....

Gabryella írta...

Láthattam én erről a kész képet? Mert nem rémlik! :-)