Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2010. december 2., csütörtök

Karácsonyi dekoráció kevés ráfordítással


Ezek a gömbcsengők nagyon olcsó kivitelben készültek. Igaz hangjuk nincsen de én elképzelem ahogy csengnek bongnak.Az alapjuk egyszerű hungarocell golyó, némi festék, és persze kis kézügyesség.Kisebb méretű gömb esetén akár karácsonyfa dísz is lehetne.Finom csiszolás után hurkapálcára szúrtam fel a golyókat,világos színnel alapoztam, hogy minél kevésbé legyenek narancsbőrösek :). Majd okker színt kaptak, ennek száradása után arany festékkel kenegettem át a golyókat a fémes hatás miatt.Kimértem a középvonalat, felfestettem az ,,összeillesztést". Az egyik félre felrajzoltam halványan a ,,réseket, ezt sötétbarnával kitöltöttem, feketével árnyaltam. Kis fehér festékkel felfényeztem, majd többször lakkoztam.A hurkapálca helyére pedig akasztót rögzítettem.A munkát fejjel lefelé végeztem éppen azért hogy a hurkapálca ütötte lyukat könnyen eltüntethessem.
Kellemes időtöltést!

4 megjegyzés:

Gabryella írta...

Szuper!! Meg nem mondtam volna, hogy festett!

ancsapancsa írta...

Ez tányleg marha egyszerű! :-) Azért nem árt hozzá egy kis festő tehetség.
Klasszak!

ancsapancsa írta...

Kicsit pálócos az ákcentusom! :-)

Tibandi country álmai írta...

Akkor jól dolgoztam, ha csak a titok elárulása után látszik hogy festett.
Ancsa igen, de csak kicsit:))