Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2011. február 9., szerda

Életjel...


Kicsit elhanyagollak benneteket az utóbbi időben de a készülődés a kiállításomra minden szabad vegyértékemet leköti. Annyi terv és ötlet cikázik a fejembe hogy néha már túl sok is. Több évre való tanfolyami anyag összegyűlt a szürke állományomba, ezeket igyekszem majd a hozzám tanulni járóknak mind-mind bemutatni.
Ráadásul tegnap egyik kedves barátnőm közreműködésével egy gyönyörű szép, de mégis halott hegedűt kaptam. A hangszer nem javítható, már pedig ha Riedl Ervin kimondja rá az ítéletet akkor sajnos az úgy is van.
Régi álmom egy ilyen csodaszép hangszert új köntösbe öltöztetni, hát most ha lezajlott a nagy nap, kedvemre álmodozhatok.Megkaptam hozzá a törődött kopott tokját is, annak nagyon szép lilás leveles kárpitja van...azt hiszem tündérek szeretnének muzsikálni rajta :) szinte hallom is Vivaldi Négy évszakját...

3 megjegyzés:

Sasa írta...

S most ott sétálunk azon a hídon... :-)

FriStiKati írta...

Nekem a 4 évszak a kedvencem!!! :-)

Anikó írta...

Hű,de irigy vagyok. Én egy mandolint alakítottam át és imádtam csinálni.