Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2011. február 13., vasárnap

Kiállítás


Megvolt a nagy napom. Hatalmas hajrával sikerült befejeznem a munkát, igaz néhány dolog lemaradt időhiány miatt. Őrizgetek még némi puskaport a tarsolyomba, ezeket sem hagyom veszendőbe, hiszen a kiállított tárgyak vándorolnak tovább,majd bővített kiadásban.
Sokan eljöttek a megnyitóra, ami bevallom nagyon jó érzés. Azért egy sima mezei embernek mint én, ez nagy dolog.Nagy örömömre azt a hatást sikerült elérnem amit szerettem volna.
Akit érdekel a kiállítás, megtekinthető még március 11-ig a soproni GYIK-ban, vagy virtuális sétát tehet a képtáramban.

4 megjegyzés:

ancsapancsa írta...

Kérhetnék esetleg egy fotó sorozatot? (vagy a picassán?)Én bármennyire is szívesen megnézném, sajnos Sopron túl messze van (gondolom nekedi is ilyen érzés, amikor Bp.-en vannak az események, amire szívesen elmennél.
Mindenesetre örülök, hogy a várakozásodnak megfelelő volt a fogadtatás, és gratulálok!

Tibandi country álmai írta...

Ancsa javítottam a szöveget, beszúrtam a képtáras linket.
Igen a nagy távolság nagyon zavaró tud lenni.
Köszönöm!

Anikó írta...

Gratulálok! Gyönyörű szépeket alkottál!Hajrá csak így tovább!

Luca írta...

Nagyon klassz lett a kiállitás. Látszik, hogy szived-lelked is benne van a munkáidban.