Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2011. március 23., szerda

Első blogdíjam!

Igen díjat kaptam, és nagyon örülök neki! Igyekszem továbbra is a blogban több témát körüljárni, megspékelve a munkáimmal.
Kívánok minden olvasómnak tovább szép perceket velem!


A díjhoz szabályok is tartoznak. Ezek a következők:

- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.

- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.

- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.

- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.
A díjjal Ágota örvendeztetett meg.
Tovább adom én is, mégpedig a szabályok szerint néhány lelkes, kezdő blogolónak.

Luca aki Norvég meséket mesél nekünk

Móni aki romantikus, bájos otthon tippjeivel boldogít engem reggelente

Kati egy kis xszemessel

Bojtocska Gabi aki fest
Gabryell aki szintés dekus:)
Sok sikert lányok!

7 megjegyzés:

Luca írta...

Andi, köszönöm, hogy gondoltál rám. Igyekszem megfelelni a díjnak.

tanó móni írta...

Köszönöm Tibandi, nagy öröm és meglepetés volt, hogy rám is gondoltál:))

Gabryella írta...

Köszi-köszi-köszi! Puszi! :-)

FriStiKati írta...

JUHÉJJ! :-) Köszönöm!!!

tanó móni írta...

Andi, köszönöm a Díjat! Nagyon kedves Tőled! Én i stovább adtam:)http://avidekiotthon.blogspot.com/2011/03/egy-kedves-dijat-kaptam.html

3Gracia írta...

Köszönöm Andi, kedves Tőled,hogy gondoltál rám! gabi

Tibandi country álmai írta...

Szívesen lányok! Továbbra is jó munkát nektek!