Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2012. január 23., hétfő

Faldekor





Életem első falfestése készen van, vagy inkább abba hagytam?
Bevallom nem kis feladat volt ez, van mit javítani,látom amit látnom kell, de talán nem annyira rossz így gyakorlásnak.
A kisebbik fiam kapta ezt a dekorációt mint említettem, azóta gyerek körökben osztatlan sikert aratott. Pláne hogy repülő, meg tank, meg ejtőernyősök....igyekeztem elvenni a dolog ,,élét" a felhők talán habosabbak mint kéne, de úgy gondoltam ne legyen a kép felzaklató, elég ha maga a téma az.
Azért néhány felnőtt is tetszését nyilvánította, de lehet hogy elfogultak velem?:))

4 megjegyzés:

Luca írta...

Andi, ez valami szuper lett! Gondolom Kristóf nagyon örül neki.

Szilvi írta...

Andi nagyon jó lett! A fiad gondolom nagy örömmel vette birtokba az új szobáját!

Tibandi country álmai írta...

Igen nagyon örül, mindenkinek megmutatja:)

atira írta...

Szuper lett !