Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2012. január 13., péntek

Szürke napokra



Hoztam két ötletet mécsestartókra. Ajándékba, saját részre hamar elkészülhet.
A másodikkal kezdeném.
Ez egy egyszerű viaszos vissza csiszolt alap, rá ez a kedvenc indás stencil, lakk, készen van 10 perc alatt.
Az első képen lévő gyertyatartó már érdekesebb. Nem elég hogy kötött kabátot kaptak, ez a kabát még porolható, sőt festhető is!Ha meguntuk a színét, egyszerűen átfestjük egy másik színre. Nagy divat mostanában ez a kötött holmi, bögrére.... és láttam ilyen mintára öntött gyertyát is ami nagyon megfogott. Ezen elgondolkodva találtam ezt a köztes megoldás. Mivel nincs új a nap alatt, ezzel a kis csavarral lett az enyém:))
Megkötöttem a fahasábok méretére való darabokat, és miután felhúztam rájuk, átitattam textilkeményítővel. Minden higítás nélkül, hiszen a fonal vastag, sokat felszív. Miután kiszárad kapok egy kemény festhető anyagot.

Nincsenek megjegyzések: