Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2012. január 9., hétfő

Üdv az új évben!


Idei első bejegyzésem. Miért? Mert olyannyira el voltam foglalva, hogy sem időm sem lehetőségem nem volt írni.
Ennek oka, hogy lakásfelújításba kezdtünk, minden romokban mindehol van valami doboz, el van aknásítva a lakás.. Újév második napján nekiestünk a kisebbik fiam megörökölt szobájának, és átfestettük. Falak bútorok...semmi nem maradt szárazon:)) Jelenleg ott tartunk, hogy falak alapszínre festve, szekrények az elképzelt stílushoz illeszkedő színre kenve, felkerült egy új polc az ágya fölé amit sk. lazúroztam, csiszoltam, lakkoztam, bútorok a helyükön, és elkezdhetem végre a számomra legnagyobb kihívást jelentő munkát! Egy falfestésre gondolok itt, nem is akármilyen témában ugyanis kisebbik fiam él-hal a második világháborúért, egyáltalán a katonaságért. Ki érti ezt a gyereket?! Olvastam neki elég mesét, énekeltem, festünk rajzolunk ha akarja...valami mégis elromlott, pedig esküszöm igyekeztem hogy valami szelíd gyerek kerekedjen belőle. De legyen meg az óhaja, kap repülőgépeket, ejtőernyősöket, és egy tankot. Persze próbálom óvatosan lágyítani a dolgot, már amennyire egy ilyen témát lehet, hiszen mégsem szeretném ha egy háborús övezet közepén élne.Bár ahogy Őt hallgatom naponta.... lő, gránátot vet és egyebek...néha úgy tűnik mégiscsak belecsöppentem valamelyik csatába.Ki tudja mit él meg éppen a fiam, talán valamelyik előző életét próbálja feldolgozni? Ha ez segít neki ám legyen.
Úgyhogy ecseteket elő, festéket elő, indul a munka.Fotókat később mellékelek a munka alakulásáról.
Ja és mit szóltok az új színvilághoz?

3 megjegyzés:

Gabryella írta...

üdvi! :-)))
ne fessél tankot, hanem tankos ágyat csináljál! én aszondom! :-)

Tibandi country álmai írta...

Jó, mindjárt kettőt is:))

Eliska írta...

Jó lenne látni is a képeket a "csatatérről":). Az új színvilág szerintem remekül passzol a jelenleg nálatok uralkodó állapotokhoz:) Bár nekem Te örök Levendula maradsz!