Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2012. február 20., hétfő

Ékszeres láda



Népi motívummal készült ez a láda, gazdája szereti a régies tárgyakat, otthonában a faragott fa adja meg a hangulatot. Az egész doboz, egy svájci szekrénykéről kapta az ihletet, színe , mintája egyszerű.Mostanában egyre sűrűbben tanulmányozom a népi festés technikáit, próbálom felkutatni a mesterek praktikáit,a régi kencék összetevőit. Persze könnyebb dolgom lenne ha beiratkoznék egy bútorfestő tanfolyamra, de aki ismer az tudja, juszt sem!
Ez a ládika is egy igazi öregítőszertől kapta volna meg patináját, de egyenlőre beértem a méhviaszos antikolással is. A népi festés technikája még véletlenül sem alapul a one stroke (egylendület) techikán, pont fordítva.A láda csiszolás alapozás után kapta meg a mentazöld alapszínt, majd a motívum megfestése után a méhviasszal bedörzsölve öregbítettem, a résekbe vörös és antik arany festék került, végül kapott némi arany patinát itt-ott.

5 megjegyzés:

Luca írta...

Tetszik. Szeretem ezt a szürkés-türkiszes szint.

Szilvi írta...

Nagyon szép lett!

Sasa írta...

Hát ennek se én lettem a gazdája! :-(

Ilumilu írta...

Szeretnék Neked adni egy díjat, nézz be a blogomba! :)

ancsapancsa írta...

Nagyon szép!