Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2012. április 10., kedd

Én a kis tehén...



...ülök a fa tetején.
Na ezt talán nem kellett volna? :) de folyton ez a bugyuta dallam ugrik be.
Szóval egyre nagyobb csábítással van rám a fűrészgépem, ha rajtam van a rapli akkor fűrészelek ezerrel. És ezt bizony sokszor a nappali közepén teszem meg ha rossz idő van, mert műhelyem egyenlőre nincsen.Ja, igen utána takaríthatok ezerrel, de ha egyszer vágni kell akkor vágni kell.
Vége a húsvétnak nyuszik legyőzve, akkor most mi legyen? Ez volt a nagy dilemma, aztán megláttam a netes barangolások közben egy tehenes képet, és kész, tehénszerelem lett:))
Szépen kifestve láncozva ahogy illik várnak új szerető otthonra.
Ti ismertek esetleg boci imádókat?

4 megjegyzés:

Luca írta...

Nagyon édesek....

Gabryella írta...

Tök jók! Nekem a szomszédom tehenészetben dolgozik :-))))))

Schnappy írta...

Jaj, de cukiiiiik!:)

Eliska írta...

Én magam is szeretem a bocikat, ezek pedig különösen helyesek.A szívecskés ééédes. Nagyon ügyesen fűrészelsz.