Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2012. július 9., hétfő

Minden kezdet nehéz...






...így vagyok ezzel én is. Egy kirakat dekorációs festését vállaltam el.A bolt neve Almárium lesz, ehhez és a bolt kínálatához igazodva terveztem meg a dekorációs táblákat.Először úgy volt hogy a kirakatban kuporogva festem meg őket, de belegondoltam hogy több órán keresztül a tűző napon forró fülkében, emberek figyelő tekintetétől kisérve izzadjak ott...jajj ezt nem! Tehát levágattam megfelelő méretű MDF lakpokat, és azokra készül a kép itthon, fekve lógva... éppen milyen pozíciót bírok felvenni ahhoz hogy elárjem amit akarok :))
Kezdeti lépésekről néhány kép, aztán persze mutatok többet is ahogy haladok.

2 megjegyzés:

Luca írta...

Tetszik. Főleg a csipkék a polcokon :)

Gabryella írta...

izgalmasnak ígérkezik :))