Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2012. augusztus 13., hétfő

Hétvége az alkotás jegyében






Egy nagyon impulzív de fárasztó nap van mögöttem. Sokat utaztam, sok értékes emberrel találkoztam ismét, és részt vettem egy alkotós kerti partin.
A nap munkával telt, a lányok, és fiú, festettek, pasztáztak, ragasztottak, aranyoztak...és csodaszép végeredmények születtek. A festős rész idejéből ami az én reszortom volt, sajnos le kellett csípni, és az elmondottak alapján kiderült, hogy mindenki elfárad a nap végére, így a finomkodós bibelődős részre nem marad elég energia. Mindenből tanul az ember, ezért legközelebb (remélem lesz rá alakalom) a festős résszel kezdünk, utána nagy ,,megkönnyebbüléssel" lehet folytatni a dekupázs szakaszt.
Köszönet a szép napért Boda Gabinak.

1 megjegyzés:

Gabryella írta...

Hát igazán nincsen mit! Én köszi, hogy jöttél, és feldobtad a napot! :)))