Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2012. augusztus 29., szerda

Óriás festett láda




Korábban említettem hogy nyakig benne vagyok egy szép nagy láda festésében, és ezt tényleg szó szerint vegyétek, mert akkora a láda, hogy bele kellett bújnom mire a belsejét kikentem.Ragasztottam, mértem, kentem antikoltam, csiszoltam....kész lett, szerintem. Az örömbe némi üröm került, mert a leendő tulajdonosnak aki a zöld kannát csont nélkül vitte, ez kevés volt. Mármint nem az hogy nyakig bújtam, hanem a minta. Első gondolatom volt e meghökkenés (nem tetszik a munkám) második a sértődés (mire fel?) harmadikra átgondoltam (szállj le a magas lóról) talán tényleg igaza van, kell még erre egy kis sallang.Megmutatom nektek, hogy hol mondtam ki rá az áment, és később újra mutatom ha átalakult. Természetesen majd várom a hozzászólásokat pro és kontra.

4 megjegyzés:

vmorsy írta...

Nem megsértve a megrendelőt,vagy leendő vevőt, nem komplett az biztos, csodás lett mi a franc kell még rá neki???? Toronyóra lánccal?

szúzi írta...

Kedves Andi!
Először is gratulálok a ládához, nekem így is tetszik. :-)))
Másodsorban minden elismerésem az alázatos hozzáállásod miatt, hogy újragondolod az egészet, nem pedig megsértődsz.
Hidd el kevés ember képes erre manapság; belehelyezkedni mások nézőpontjába. További sikeres munkát kívánok!

Tibandi country álmai írta...

Köszi a megjegyzéseket. Igen újra gondoltam, mert ezzel tartozom a megrendelőknek, és magamnak is, hiszen ebből is tanulok.Nem érem el a magam által felállított minőségi szintet ha bezárkózom saját,,nagyságomba". Nem nem, mindannyian tanulni és tapasztalni érkeztünk a Földre.

ancsapancsa írta...

Helló Andi!

Az én véleményem az, hogy "a kevesebb néha több" elv alapján a ládára ennyi minta éppen elég. a motívumot elnézve kíváncsian várom, hogy hogy tudod majd kiegészíteni, bővíteni.