Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2012. szeptember 6., csütörtök

Festett láda újra gondolva



Elkészültem a javított kiadással.Sokat törtem a fejem rajta milyen színekkel, mintával fejezzem be, végül sikerült ezt az indás tulipános változatot megszerkesztenem.
Azt gondolom így újra gondolva sikerült végre feltenni az I-re a pontot.A megrendelő most végre indiántáncot járt a kertben, és vitte! Nekem ez egy nagy tanulság, egyben egy nagy tanulási folyamat volt. A kész lakkozott munka megbontása nem könnyű, nem technikailag, hanem lelkileg. A felcsiszolás alatt még fogalmam nem volt, hogyan fogok rájönni mit szeretne a hölgy, mire célzott azzal hogy nem ilyennek képzelte el....aztán újfent tanulmányozásba kezdtem,sok-sok régi ládát néztem meg, és rájöttem, a minta a szélén is legyen gazdag, de ne üssön el , ne hivalkodjon, hiszen a belső ,,tükrök" kapták a hangsúlyt, de szervesen illeszkedjen a stílushoz, a színekhez. A láda most lett egész.

3 megjegyzés:

Luca írta...

Nem csodálom, hogy megrendelőnek tetszett. Kihoztad belőle amit lehett. Nekem is jobban tetszik indásan.

Szilvi írta...

Andi nagyon szép lett!

vmorsy írta...

Csodás lett, tényleg, nekem eredetileg is tetszett de ez...... :))) csoda.