Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2012. szeptember 24., hétfő

Tökfesztivál_Őriszentpéter 2012 szept.29-30

Kicsit megritkultak a bejegyzéseim mostanában, időhiányban szenvedek.Készülök a Tökfesztiválra, ez leköti az időmet, és persze a család sem szenvedhet maradandó hiányt, suli, edzések, tánc.....
A mostani szett, a dekorációs festés egyik gyöngyszeme, régóta szemezek vele, hát neki bátorodtam és elkészültem vele.
Közben a lányom is hazalátogatott, és mivel eddig nem nagyon teregettem családi témákat, elárulom nektek: decemberben új lélek költözik hozzánk, nagyszülők leszünk.Lányunk a 28.hétben jár, vele látogattam bababoltokat, szőttünk terveket, figyeltük az apró mocorgását, vagy csak úgy átadtuk magunkat az önfeledt beszélgetésnek. Természetesen a babaszoba dekorációját is én csinálom, ki más ?!:))







És ha már a teregetésnél tartunk,ha lúd legyen kövér: igaz fotók közlésébe nem kaptam bele egyezést, de azt elárulom végre, hogy a húgomnak eltávozott fia után, kisbabája született május 26.-án. Kislány és Lili Marion nevet kapta.Bár a baba nagyon korán úgy döntött neki a pocaklétből elég volt, nagyon szépen fejlődik, nagyon akaratos, erős egyéniség már ilyen pindurkán is. Az ő szobájának dekorációja is várat még magára, de ígérem amint elkészülnek fotókat kaptok.
Most visszatemetkezem ismét a festékeim közé.

2 megjegyzés:

Szilvi írta...

Nagymama is, nagynéni is, nagyon elkényeztet az élet :-)
Nagyon szépek lettek a festéseid!

vmorsy írta...

Csodáááááááásssssss már megint le vagyok nyűgözve.