Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2012. október 29., hétfő

Maci a hóban


Szegény szegény macika:( de a lakásban egyenlőre nincsen alkalmas fényviszony a fotózáshoz. Odakint hó is van, fény is van, fehérség is van. Kivittem jól tettem, a színek természetesek élénkek.
Régóta babusgatom magamban ennek az antik hatású játékos ládának a festését, most van itt az ideje. Nem akartam olyan alapot ami elvonja a figyelmet a mintáról, erre tökéletes a dió lazúr.Beivódik a fába, szépen visszaadja a fenyő erezetét, itt ott foltos hatást kelt. Kapott némi finom csiszolást, a szegélyre terrakotta festéket, amit szintén megkoptattam, így kapta a végső lakkozást.
Az antik hatású játékok, a békebeli karácsonyi hangulat jó ideje a szívem csücske, számomra kedvenc sorozatom a ,,Szellemekkel suttogó" antikvitása adja vissza a világát, magam is szívesen vezetnék egy ilyen üzletet, :)) akár túlvilági lényeivel együtt. Az idei karácsonyi hangulatot ebbe az irányba tervezem, hintaló, ólomkatona,madarak, dob, búgócsiga, antik babák...mind ezt a stílust erősíti.
Még marad a macis téma, aki nem unja, folyt.köv.

2 megjegyzés:

Luca írta...

Nagyon jó lett!
Csak a hó nem tetszik körülötte...

Tibandi country álmai írta...

Mármint hogy hóban fotóztam, vagy eleve az októberi hóval van gond?:)