Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2012. október 11., csütörtök

Mediterrán konyha



Vagy valami hasonló stílusban készült az óra és a pzs tartó. Erős határozott meleg színek, jellegzetes növények, omladozó falrészlet...azt hiszem minden klisé megvan:) Az óralapot a maradék kávémmal festettem:))
A szerkezet okozott némi galibát, minden türelmemre szükségem volt hozzá. Végre találtam egy megfelelő hosszúságú ,,óraművet'', erre az utolsó igazításnál beletörtem a másodperc mutatót, franciakulcs! Hogy szedem ki onnan?! Pár kör laza lakáskör futása után, majd kaptok kicsi sárgák felkiáltással, szétszedtem a szerkentyűt, kibuheráltam a műanyag darabot, összeraktam...nincsen feltöltött elem! Hogyan is lenne a megfelelő számú hímnemű csatolt fájlom mellett? Lakástúrás, az elemek angyala megszánt találtam egy félig halott belevalót, óraműbe be... nem működik, másikba kipróbáltam hallom hogy ketyereg, franciaágy! szóval nem sikerült a kis fogaskerekeket jól vissza mahinálni, vagy pedig a fémrésszel nem zártam az áramkört???? Na ezt a problémát oldja meg aki imádja kínát! Másik szerkentyűt be, hátradől lazít! Szép ez az óra nem?

2 megjegyzés:

Anikó írta...

Nagyon helyesek!!
Az óraszerkezetekkel nekem is állandóan meggyűlik a bajom!

Luca írta...

Klassz. Először meditátorinak olvastam :D