Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2012. november 22., csütörtök

Antikolt jégvilág






Kedvenc színvilágom a kék és árnyalatai, ezeket próbáltam belevinni ebbe a különleges már-már extrém karácsonyi dekorációba. Természetesen a jeges hatás kedvéért metál színekkel dolgoztam, ezek adják meg a fagyos hangulatot.A dekupázs alapanyagok piaca egyre bővül, igen fantáziadús dolgokat lehet kapni és használni, természetes hogy ezeket ötvözöm a festéssel, kiegészítem bővítem vele a felületet.A felvitt csipkeminta durva szemcsézete (milyen ellentmondásos ugye?) csak fokozza a jeges hatást, kiegészítésül organza szalagot, ezüst csengőt, gyöngyutánzatot kapott. a festék, és az összes alapanyag egy hazai gyártó termékei mintegy tesztelés szinten alkalmaztam.
Egyik kedvenc mesém a Jégkirálynő, ehhez a meséhez hozzányúltam már egy korábbi kiállításom kapcsán.Az idei karácsonyra ezek születtek a fantázia nyomán. Gondolnom kell azokra  a vásárlóimra kik nem kedvelik a hideg színeket nekik egy antik arany-bronz változatot képzeltem el, folyt.köv.

2 megjegyzés:

Luca írta...

Nagyon-nagyon szépek.
Andi szuper lett a blogod! Imádom a szineid!

Tibandi country álmai írta...

Köszi Imolám, próbáltam az új arculathoz igazítani:)