Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2012. november 7., szerda

Népies vonal



Nagyon szeretem a népi motívumokat, de eddig inkább a külföldi mintákat részesítettem előnyben. gondolván a hazait meghagyom a hozzáértő népi iparművészeknek, bútorfestőknek.Most hoztam egy kis hazait.Eddig miért nem? Mert oly sokan és annyiféle tárgyra ruhára, cipőre,ékszerre...használták, hogy nekem úgy tűnik,már-már a csapból is ez folyik.De visszatérő megrendelőm unszolására elkészítettem neki,  a  matyó dobozkát, aztán még egy teafiltertartó is kikívánkozott. Egyenlőre ebben a letisztult formában mertem a témába belekóstolni, de ha bátrabb leszek, akkor megpróbálok a színekkel is játszani.Azt tudom, hogy a matyó hivatalosan nagyon színes, de mint annyi más nincsen törvénybe fektetve, miért ne lehetne pl csak a kék árnyalataival játszani?
Persze nem tudtam megállni hogy ne csempésszek bele egy kicsit magamból:))

1 megjegyzés:

ancsapancsa írta...

Szép lett! Én örülök, hogy egy kicist divatos lett ez a minta. Ki jár nekünk is ennyi hírnév azt hiszem.