Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2012. december 10., hétfő

Adventi vásár-Lackenbach


A hétvégét az osztrák szomszédoknál töltöttem, az egyik közeli kastélyban szerveztek adventi vásárt.Mint írtam korábban ide készültem minden munkámmal szinte, aminek meg is lett az eredménye. De azért azt megsúgom nektek, náluk sincsen kolbászból a kerítés.Ami nagyon tetszett nekik, azok a népies jellegű tárgyak, ami sajnos a sok modern lakásba nem fér be, de azért akadt gazdája sok darabnak, sőt egy hölgy a felújítás alatt álló paraszt konyhájának tárgyait velem képzelné elkészíttetni. A kis karácsonyfa szinte kopaszon érkezett haza, a festett fadíszeknek is nagy sikere volt, a kopogtatók szintén új helyükre kerültek.A vásár szerevezése nagyon színvonalas, stand, parkoló kijelölve előre, már egy hónapja tudtam hol fog állni az asztalom, külön megbeszélésen rögzítettük a szabályokat. Sok magyar látogatóval is találkoztam, olyan is akadt aki a Meskáról ismerte fel a tárgyak jellegét:))
Jövőre újra megyek ha meghívnak.

1 megjegyzés:

Luca írta...

Hú, de sok gyönyörűséget vittél!