Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2012. december 14., péntek

Karácsony előtt hajrá-hatosikrek

Ezeken dolgoztam az elmúlt napokban,és bevallom kissé megizzasztottak, mert kicsúsztam a határidőből. Nem a festés része volt a nehéz,hiszen ezt a mintát már korábban használtam ( a hat rekeszes filtertartóm nagytesói) hanem az alapok előkészítése: repedezett, gyantás, ragasztófoltos...amit el lehet képzelni minden előjött ezeken a filter tartókon.Glettelés, többszöri alapozás csiszolás után végre elfogadható felületeket kaptam.Tanulság? Többet nem veszek ilyen kínai alapanyagot, inkább fizetek többet egy stabilabb dobozért, mint még egy ilyen tortúra.

2 megjegyzés:

Gabryella írta...

Nagyon-nagyon ügyes vagy! :)

Luca írta...

Gyönyörűek lettek!
Volt egy tanárnőm anno, mindig azt mondta, nem vagyok olyan gazdag, hogy olcsót vegyek....
Hát van benne igazság.