Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2013. január 2., szerda

B.U.É.K. mindenkinek!

2013 -ban.
Új évet, új reményt, új hitet, új erényt adjanak az égiek, csak a barátok maradjanak a régiek.

Végeztem egyfajta összegzést az elmúlt évre vonatkozólag: remek év van mögöttem, telve eseményekkel, tapasztalatokkal új ismerősökkel, barátokkal, és nem utolsó sorban új családtagokkal. Rengeteg új ismeret, impulzus ért mind szakmai, mind érzelmi téren. 2013-ban is szeretettel és alázattal haladok tovább a számomra kijelölt úton, várva az új, a változások tanulságait, találkozóit.Támaszkodva szeretteimre barátaimra, kedves olvasóimra, megrendelőimre.Mert egy dolog biztos, és ez a változás. Segít bennünket megtalálni Ön-Magonkat, Egy-ségünket.Gyertek velem az úton, lássuk meg a hétköznapi a csodákat, merjünk hinni.
Vagyok, aki vagyok.

1 megjegyzés:

Luca írta...

A képet elnézve, tényleg rengeteg minden készült. Szerintem is jó éved volt. Remélem az idei is hasonló jó lesz, sok szépséggel, boldogsággal, egészséggel, barátsággal és megrendeléssel fűszerezve.