Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2013. január 22., kedd

I. projekt vége





A tábla befejezéséhez érkeztünk. Ott hagytuk abba, hogy felrajzoljuk a mintát.A felső szívet mint írtam is külön vágtam ki, ezt majd a végén ragasztom fel. Miután a mintát készre festettem, következik az akasztók előkészítése. Sima fabábut választottam ,mert a kész fém akasztók elég húzós áron vannak, különben is behavaztunk a kutya nem indul el akasztóért ebben a cudar hóban. Nem akartam hogy az is kék legyen, inkább illeszkedjen a megrendelő konyha bútorának fogantyúihoz, antikolt fémhatást szerettem volna. Na de hogy lesz a fából vaskarika?
Van a Pentacolornak egy tuti kis ásványpasztája,én a barnásvörösre szavaztam, ezt kentem rá a fabábukra, ecsettel hordtam fel, nem számít hogy sima legyen a felület sőt hagytam gyűrődéseket rajta. Száradás (fél-1 óra) után előkaptam kétféle viaszpasztát, (szintén Penta) és rámasszíroztam a bábukra, ezt lehet az ujjunkkal, vagy puha ronggyal (kinőtt-páratlan zoknikat gyűjtök) aztán kicsit fényeztem a felületet, ezzel összemostam a két pasztát, és tadáááám, meg is kapta a fémes hatást. Hűűűű a tábla csavarjainak megfelelő intenzitású tekerése már ezután a hab a tortánkon,ezzel lehet szórakozni egy darabig,végső kétségbe esésünkben hívjuk az Erőt, aki lelkesen szurkolt nekünk eddig a partvonalról (kanapé). Megfelelő helyre illesztettem a parafatáblát, simán rárajzoltam a lapra  a kontúrját,előfúrtam a lyukakat, akasztók, szív motívum, tábla a helyén, jöhet a lakkozás, ez már megy egyedül is. Készen vagyunk.

3 megjegyzés:

Szilvi írta...

Nagyon jó lett! A tábla is meg a leírás is.

Tibandi country álmai írta...

Köszi, a leírás most a fontosabb:)

Luca írta...

Szerintem is nagyon jó.