Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2013. január 4., péntek

Indul a mandula...

 A blog életében annyi változás történik, hogy igyekszem több ,,szakmai'' lépést megosztani 1-1 tárgyon keresztül, kérdésekre válaszolni, saját tapasztalataim alapján.
Mivel még sosem hirdettem játékot ezt is tervezem az idei évben, szeretném ha közvetlenül megszólíthatnék több olvasómat,akik a háttérben szívesen olvasgatják a blogot.
Akkor munkára fel!

Egyszerre több vasat tartok a tűzbe ahogy szoktam:) Készül egy gyerekpolcocska macikkal, egy kötött pulcsika kis unokámnak, nem vagyok nagy kötőművész, ne remeket várjatok:)) Készül egy DIY üzenőtábla amit lépésenként bemutatok, gagyi parafatáblából népies jellegű konyhadísz, és végül de nem utolsó sorban befejezem a tavalyi bolt dekorációját: végre cégtábla kerül a kirakat fölé, polcjelölők az üzlettérbe.

Kezdjük a táblával.
Hozzávalók:
-parafatábla:50x40
-rétegelt lemez: 0,8-as nyír
-fagombok a konyharuha akasztónak: 5-6 db
-dekopírfűrész
-alapozó, festékek, lakk: ecsetek
-ragasztó, akasztó és csavar a tábla rögzítéséhez
 -minta terv
A tábla méretétől nagyobb szélességet hagytam, 3 cm mindkét oldalon,ide is kerülhet némi minta.Alul felül 15 cm magasságot határoztam meg, hogy miért? Csak:) annál nagyobb nem tetszett.A sablon kimérése után megterveztem a mintát, kirajzoltam csomagolópapírra,a külső íveit is pontosan felrajzoltam a lemezre, majd jöhet a fűrészelés.
Jelenleg alapozott állapotnál tartunk, ehhez találtam festékboltban nagy kiszerelésű alapozót (egyes hírek szerint iszom az alapozót) ez nem más mint a Poli-Farbe Cell Kolor Aqua alapozója, vízzel higítható nagyon kiadós kis cucc.
Minden alapozást megcsiszolok, egy nagyon finom csiszolószivaccsal (3M), mert így a nedvesség által felhúzott szálakat eltüntetem,a festésem sokkal szebb lesz, olyan felületem lesz mint a babapopsi mióta ezt a trükköt alkalmazom.
Tehát folyt köv, felmásolom a mintát.

2 megjegyzés:

TulipánosKata írta...

Nagyszerű ötlet, kedvet kaptam :-)
Alapanyag megvan hozzá, mert itt van egy parafatábla a gépemnél,kicsit más irányban, szebbé varázsolom..
köszönöm :-))

Tibandi country álmai írta...

Örülök Kata hogy ,,megihlettelek'' ez volt a cél, hogy valakinek hátha elindul a vezérhangya...kíváncsian várom a végeredményt.