Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2013. január 23., szerda

Unalmas polc új élete


Egyszer volt  egy barna polc...sok-sok év szolgálat után egy kis megújulásra vágyott, lendületre frissességre, más feladatra. Rajtam ne múljon, gyere a mamához!
Kulcstartó volt hajdan,valami kamrába hempereghetett évekig mert volt rajta minden ami egy rendes polchoz nem illik. Jelen állapotában, készen az új feladatra,  egy babaszoba első darabja lett.
 Kiszereltem az akasztókat,faglettel kitöltöttem a lyukak helyét, némi csiszatolás., tisztítás után ez lett a végeredmény. A zöldje a Folkart termékcsalád, Bayberry-je, kellemesen megfáradt pasztell árnyalat, a bézs ismét saját keverés.Nem akartam hogy friss hatást keltsen a darab ezért, visszacsiszoltam az éleket oldalakat, csak finoman. Még festékkel is ,,bekoszoltam'' a sarkokat, az oldalán is kapott egy kis umbra satírozást a hatás kedvéért.

A macis minta a tulaj kérése volt, ja és hogy vidám legyen. Én meg tettem amit tudtam:)

3 megjegyzés:

Gabryella írta...

Jó lett! Könnyű lehetett oda belülre festeni :) De hát te ügyes vagy, ugyebár :)))

ancsapancsa írta...

szép! Nekem is az jutott eszembe, hogy a belső falra festeni nem lehetett egszerű :-)

Luca írta...

Nagyon szép! Imádom ezt a zöldet