Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2013. február 13., szerda

Be my Valentin

Csak így amerikaiul, mert ez nem a mi ünnepünk, nem is tartom ünnepnek, mert nem az. Jó marketing fogás számomra, de a sok tukmálás megteszi a hatását, tele vannak a boltok a borzongató giccsparádéval. A sorba ugyan beálltam én is:) mert amire igény van az kelendő,de próbáltam az én világomra leképelni.
Van nekem is ,,Valentinom'', de e ,,jeles'' napon kívül maradt még 364 napom arra hogy tudassam vele bármiféle (akár hétköznapi módon) hogy ő az én valentinom. Ez legyen  egy szemkontaktus, vagy egy simogatás amikor a napi teendők után hazatér. Ami a számomra legfontosabb, az esti beszélgetés, amikor meghallgatjuk, és RÁNÉZÜNK közben. Tudom hogy sokan rohantok, munka gyerekek...de ne felejtsétek el, hogy egykor minden pénzt megadtatok volna azért, hogy nézhessétek a kedves arcot akár percekig, órákig...most is ott van előttetek, hát tekintsetek a tI Valentinotokra:)

Nincsenek megjegyzések: