Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2013. március 25., hétfő

Angyalokkal

 


Eljutott hozzám egy kallódó ládika nemrég, hogy sikerül-e ebből valamit varázsolnom,vagy kuka?A dobozon eredetileg egy cukrászda emblémája díszelgett beégetve, kívül-belül. Ezek eltüntetése kissé hosszadalmas volt, ugyan is több réteg glett alól is visszaköszönt a pecsét. De rajtam nem fog ki, kitartó vagyok,végül győztem.
Legyen angyalos, pasztel színekkel....ez volt a feladat.
 Mindig érdekes kiválasztani a stílust ahhoz a személyhez aki kapja, vagy rendeli. Egyre jobban bele látok a lelkükbe, és helyükre kerülnek a színek, motívumok. Kis beszélgetés után, már rá is éreztem a hölgy világára, ezért választottam ezt a stílust neki.A hangja után egy határozottabb egyéniséget ,,láttam'' a sötét alap éppen ezért került éles kontrasztba a felső lágyabb színvilággal, a létező és a vágyott jelzéseként. Az angyalok választása a tulajdonos spirituális érdeklődésére utal,  a vörös, a rózsák és a szív motívum jelzés értékkel bírnak.



1 megjegyzés: