Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2013. március 19., kedd

Húsvétra készülődve




Ígértem, hogy az óriás tojásnak lesznek kísérői. Hát tessék kérem, készen is vagyok velük, két bádog csoda, festve lakkozva frissen melegen!
Nagyon szeretek fémre dolgozni, nem tudom az okát de ezek a bádog valamik vonzóak:)) Természetesen megfelelő alapozás után kerül rá az akril festés.Alapozásnak most kipróbáltam egy ipari alapozót direkt ilyen vacakokra való, és persze hogy a kedves férjem volt aki besegített. Ez az anyag valahogy ,,beivódik" a horgany anyagba, így akadályozva  a rozsdásodást. Felvittem rá még egy akril alapozó réteget is, aztán kerültek a színek rá. így van réteg rajta bőven. Direkt kentem ilyen koszos-kopottra, ne legyen olyan új szagú. Kicsit népies, kicsit modern,kicsit romantikus... most ilyen a hangulatom.

2 megjegyzés: