Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2013. március 4., hétfő

Tavasz-megújulás


  
Megújul az az üzlet is, amihez a következő történet kapcsolódik.
Befejeztem végre egy régóta halogatott, tologatott munkát.Bevallom elrettentett ez a feladat, amit nem lett volna szabad megengedni magamnak.Soha nem készítettem még bolti cégért, ráadásul ekkora méretű munkát sem.Jelentem túl vagyok rajta, nem fájt, nem haltam bele, sőt! A tulajdonosa meg is könnyezte ami nekem külön ajándék.
Íme a mumusomból egy-két részlet.Ígérem a helyén is készítek fotókat és hozom.
 

A tábla egy alumínium lemez, 2.80X 43 cm méretű. Kapott fémre való alapozást, majd az alapszínt, amit megint magam kevertem ki, majd jött a tervezés, rajzolás méricskélés,...golás, némi hisztivel spékelve. Csúsztam, másztam a parketton, talajgyakorlatból jelesre vizsgáztam.Festeni próbáltam földön, levegőben, asztalon, fölé hajolva, ölbe húzva...Amikor úgy döntöttem kész a felirat és környéke, kapott 2,5 réteg matt lakkot. Hogyan, és miért 2,5 réteg??? Na ez a műhelytitok, amit még én sem tudok, ugyan is ezt a munkát egy igazi szaki végezte helyettem aki nem más mint az én drága férjem.Az alapozás, a színátfújás, a lakkozás mind az ő munkája, hiszen ehhez ért. Szórópisztollyal tökéletes felületet kaptam, a több réteg lakk pedig ugyanúgy viselkedik akár egy autón, véd minden külső ártalomtól, hiszen ez egy bolt cégére, kapni fog hideget meleget...
A tábla látható Sopron belvárosában.






1 megjegyzés:

Luca írta...

Andi, nagyon jó lett! Megérte a sok térdelést..... :)