Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2013. március 11., hétfő

Tojás-akkor jó ha óriás!


Mert akkor sok-sok apró csoki elfér a belsejében. Countrys romantikus hangulatúra festettem ezt a nagy hungarocell tojást, egyáltalán nem akartam hivalkodó színeket.Az alsó része, és tetején lévő csipkeminta egy kikevert paszta felhordásával készül.Mikor jól kiszáradt jöhet a festés. Hungarocellt én ajánlom finom csiszolóval csiszolni, aztán alapozni mindenképpen, mert láttam én már karón varjút, sőt hallottam is. Volt egy eset amikor valaki egyből felkente az akrilfestéket (mert úgy is fehér az alap) és szinte felzabálta  a festék hungarocellt, még hallani is lehetett ahogy oldódott az anyag:)
Készül hozzá további kiegészítő is, egy igazi countrys nyuszis dekorációt szeretnék összehozni.

2 megjegyzés:

Szilvi írta...

Egyszerűen szép :-)

Luca írta...

Tetszik