Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2013. május 22., szerda

Gombhoz a kabát

Ilyen érzésem volt amikor ezt a megrendelést megkaptam. Adva van a meghívó ami teljesen leköti a kezem, hiszen minden a pár ízlését, színvilágát mutatja. Lemásolni egyszerű volt, aztán csak sikerült egy kis mellékes csavart bele vinni: a repesztések az egyik indaminta alapszíneivel készültek, a teás doboz alsó részére fából vágtam ki kis szívet megegyező formára, és belül a fiatal pár neve is egy ovál lapocskára került fel.A meghívón a betűk és a pillangók is domború nyomással készültek, ezt is imitálni szerettem volna.A Pentacolor gélpasztáját egyszerűen bekevertem barna festékkel és így rajzoltam meg a mintát.
 Na, így már magamévá tettem ezt a munkát.
Sok boldogságot az ifjú párnak!





2 megjegyzés:

Luca írta...

Nagyon tetszik. Annyira szeretem ezt a fajta díszítést...

Gabryella írta...

ügyeske vagy! :))