Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2013. június 13., csütörtök

Tulipános motívum ismét


Elérkezett az idei tanév vége is, lassan kitör a vakáció. Tanár nénik búcsúztatójára kérték tőlem ezeket a tárgyakat, népies jelleggel. Semleges színeket használtam alapnak, bézs (Pentacolor) és sápadt arany árnyalatok ( Cadence), nevével ellentétben nem csillog.A tulipánnal nem lehet melléfogni hiszen ősi motívumunk, ebben a barack (FolkArt) árnyalatban biztos nyerő minden hölgynek.Persze rengeteg színt kevertem ki hozzá, ami műhelytitok, csak az alapszínekhez adtam meg a beszerzési forrást, sokan kérdezik tőlem milyen festéket használok. Az évek során alapos tesztelésen mentek át részemről a különböző márkák, (vannak kiválóak, és elég gyengécskék is) mire megtaláltam a megfelelő festékeket Ahhoz hogy időtálló darabokat alkossak,hogy garanciát merjek vállalni a portékáimra, fontos a kiváló alapanyag, és eszköz. Az ecsetek is viszonylag gyorsan elhasználódnak, ez is állandó kutatásba kerül, hol van megfelelő kellék.Egy-egy különlegesebb munkát hosszas kutatás, előtanulmány előz meg, szeretem tudni mit is csinálok.Még egy magyaros mintát sem csak egyszerűen felkenünk, hiszen itthon vagyunk...mert annyi jellemzője van ahány tájegységünk,  bizony tudni kell mit mivel, miért.
S hogy mire fel e hosszas magyarázat? Azt gondoljátok a sorok közé.




Nincsenek megjegyzések: