Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2014. február 22., szombat

Csak, mert alkotni jó

Újabb munkával teli napok vannak mögöttem, de élveztem minden percét.Szabadon alkothattam megint, egyetlen kikötést tettem magam felé. A minta darabok megfestése, ténylegesen elégedettséget okozzon a ,,tanulni" vágyóknak. legyenek akár teljesen kezdők, akár haladóbbak.
Aki kedvet érez a mintadarabok elkészítéséhez azzal találkozhatunk Budán a Kreatív Börzén ismét. március 29-30.-án.
A vidéki romantikus kollekcióm nem is volt kérdés, csak kicsit új formába öntöttem.
 Mellette természetesen a country el nem maradhat, itt lépnek be a kakasos szívek,
 és végül még egy kis adalék...de ez  legyen kicsit provance-i jellegű, ezek lettek a kannák, melyek rozsdás bájukkal hódítanak.

Végül a teafilteres doboz a vintage és a shabby kedvelőinek, a rózsa szerelmeseinek.

Nincsenek megjegyzések: