Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2014. február 11., kedd

Kelta sárkányos könyvdoboz-steampunk stílus

Az idei kalandozásaim egyik állomása a steampunk stílus. Ó  igen szöges ellentétben áll az korábbi romatikus kaspókkal, vagy az unokám szobájának  kiegészítőivel,de fogadjátok el, hogy én ezzel a folyton kereső, kicsapongó lelkemmel vagyok egész.
A steampunk modern stílus irányzat, a gőzkorszak a fő témaköre, a viktoriánus neoviktoriánus , szecesszós stílusjegyek és a sci-fi és futurisztika keveréke.Verne Gyula, és egyéb régi fantasy írók adják a fő vezérvonalat. Innen jönnek a díszítő elemek is: fogaskerekek, kulcsok,óraművek,fém hegesztó szemüveg, a gépek alkatrészei, a ruházatban ugyanúgy kiegészítő elemei a viktoriánus kosztümöknek.Nekem megér több kalandot is tenni ebben a világban.
Ha mai filmet adnék hozzá, akkor a R.D Jr. féle Sherlock filmet mondanám, mivel nekem ebből az irányzatból a nosztalgikusabb vonala tetszik, ezért még az Arany iránytű, és a Van Helsing, az Álmosvölgy legendája, a Szövetség.... a nyerő.
 Ennyi dióhéjban ez a szubkultúra.

A könyv forma adott volt, ezt szerettem volna beöltöztetni úgy, hogy egy fiatal férfi sárkányok iránti rajongása adja a fő témát. Ugyanakkor ne legyen túl gyerekes sem. A fémhatást választottam, ehhez kerestem a megfelelő színeket anyagokat. Nálunk nehézkes ennek a stílusnak megfelelő  kiegészítőket kapni, inkább improvizáltam az alap elkészítésével, és a többi hozzávalóval.A kelta sárkányt külön festettem meg a falapra,utána  került a borítóra amit a hamis szegecsekkel tettem hatásosabbá.Minden beépített anyag egy fajta átalakuláson ment át, hiszen egyik sem az volt korábban ami a végeredményen látszik.

2 megjegyzés:

Luca írta...

Szuper lett. Nagyon szeretem a kelta mintákat

ancsapancsa írta...

Tetszik