Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2014. október 1., szerda

Menni vagy maradni

Mint látjátok az utóbbi időben nem szerepelt újabb poszt a blogban.Egyszerűen annyi minden történt velem, és az életemmel, annyi változást hoztak az elmúlt hónapok, hogy nem maradt szabad kapacitás a blog írásra.
Az egyik legnagyobb változás az új műhelybe való költözésem. Nagy munka volt, napokig dobozoltam  a régibe és csomagoltam ki az újba. Belaktam, megszerettem, kezdem kinőni:)



A bútorfestéshez minden esetre kicsi volt:) kénytelen voltam kihasználni a  férjem műhelyét is.Ja igen elkészítettem egy lakás majdnem teljes bútorzatának felújítását, némi beleszólásom volt  a falak színébe is, a bútorok fogantyúit is kiválaszthattam.Élvezetes kaland volt, szeretnék még ilyenbe vagy nagyobba részt venni. Ígéretet kaptam a teljes kész lakás fotózásához is.





Szóval menni vagy maradni? Ez itt a kérdés, bezárjam-e végleg a blogot, vagy újra fel tudom venni a fonalat?

1 megjegyzés:

Luca írta...

Andi én nagyon hiányolnám, ha nem irnád ide.