Weboldalam

http://dekorarium.hu/

2014. október 4., szombat

Tanfolyamok Bryellnél

Haladunk, haladunk, már két bejegyzés...szóval adtam még magunknak egy esélyt, a Blognak és nekem.

Nagyon kedves barátom, új boltot nyitott Székesfehérváron és kaptam tőle felkérést az eljövendő hónapokra, egy kis tanfolyamosdira. Nagyon is örültem neki,sokat dolgozott a boltjáért, nagyon drukkolok neki, hogy ez a beteljesült álom szép maradjon. Viszem a festeni valókat: ilyenkor utazó nagykövetet játszom: utazom a színekkel.
Szóval akkor mi is legyen a téma ezekre a tanfolyamokra? Megnézhetitek Gabinál a listát és a fotókat és is mutatom.

Októberi körkép:
Viszem ezeket a guszta csokis gömböket: nem ehető viszont élvezetes festeni.

 Készítünk koszorút shabby stílusban: igazi csipkés, strasszos, szalagos habos-babos ....amit még szeretnétek.:)
November 8.-án is találkozunk ugyan itt.

2 megjegyzés:

Edit írta...

Szia,

Érdeklődni szeretnék, hogy Budapesten szoktál-e tanfolyamokat/foglalkozásokat tartani?
Nagyon szépek a munkáid. :)
Üdv,
Edit

Tibandi country álmai írta...

Kedves Edit!
Bocsánat, csak most jutottam a bloghoz megint.
Novemberben leszek Budapesten, mégpedig a Kretív Börze eseményen november 22-23.-án. ott festünk két napig:) A kínálatomat itt nézheted.
https://www.facebook.com/events/823257171040305/
Üdv:Andi